Toate serviciile pentru compania ta, de la infiintare, modificare,

consultanta si radiere sunt intr-un singur loc.

  • Fara deplasari si timp pierdut.

  • Posibilitatea de a-ti modifica firma online de oriunde te afli.

  • Expunere minima si risc scazut de a te infecta cu COVID-19.

  • Nu risti respingerea sau amanarea dosarului depus.

  • Economisesti bani.

Iti infiintam firma ONLINE in 5 pasi!

icon-servicii-1
Ne contactezi ORICUM si de ORIUNDE, chiar si din afara tarii.
icon-servicii-2
Facem schimb de documente ONLINE, nu este necesar sa vii la sediu.
icon-servicii-3
Iti transmitem pe email dosarul cu documentele completate si iti alegi singur notarul.
icon-servicii-4
Depunem dosarul la Registrul Comertului si in 3-5 zile esti antreprenor.
icon-servicii-5
Iti trimitem actele prin curier.

Modificari asociati/administratori si capital social

Cesiune parti sociale


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

399 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3.Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori actuali
4. Carti identitate asociati viitori

Schimbare administrator


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

399 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori
4. Carti identitate administratori viitori

Majorarea / diminuarea capitalului social


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

349 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori

Actualizare date identificare asociat / administrator


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

199 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori actuali

Modificari sediu

Deschidere / inchidere punct de lucru


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

299 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori
4. Contract de inchiriere/comodat
5. Schita
6. Acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari pentru punct de lucru cu activitate stabilit la bloc

Schimbare sediu social


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

399 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
3. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori actuali
4. Act proprietate (contract de vanzare/donatie/certificat mostenitor etc.)
5. Carti identitate proprietari
6. Acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari pentru sediu social cu activitate stabilit la bloc
7. Certificat de TVA (in regim normal sau special) dupa caz

Prelungire sediu social / punct de lucru


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

249 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori
3. Act care atesta dreptul de folosinta pentru sediul social / punct de lucru si actul aditional de prelungire

Modificare coduri CAEN

Adaugare / modificare cod CAEN


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

349 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Certificate constatatoare
3. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
4. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori

Activare cod CAEN


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

199 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Certificate constatatoare
3. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
4. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori

Alte modificari

Schimbare denumire


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

399 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Certificate constatatoare
3. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
4. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori
5. 3 variante propunere denumire
6. Certificat de TVA, in regim normal sau special, daca detine

Suspendare / reluare activitate


Intocmirea, depunerea, ridicarea si comunicarea actelor firmei
Consultanta GRATUITA
Procedura 100% ONLINE

Start acum

299 Lei

(+ taxe registru)

Documente necesare

1. CUI
2. Certificate constatatoare
3. Act constitutiv actualizat la zi (ultimul act constitutiv)
4. Carti identitate eliberate de Autoritatile din Romania asociati si administratori

Clientii ne recomanda!

  • Raluca Maria Avadani – administrator
    Inca de la inceput am primit consultanta si informatii extrem de clare, verificate, atat prin telefon cat si in scris pe e-mail. Sunt placut impresionata de claritatea cu care se transmit informatiile si faptul ca discutiile la telefon sau verbale se rezuma in scris pe e-mail. Personal mi-au fost de mare ajutor de cand am inceput colaborarea cu dvs.  Am interactionat cu personalul din departamentul juridic si departamentul de contractare, despre care pot spune ca au nivel de profesionalism foarte ridicat, mereu disponibile, au revenit asupra unor informatii despre care eu poate uitasem si mereu extrem de bine informate legat de orice informatie am dorit sa obtin.  Va felicit pentru acest colectiv bine pregatit, fara doar si poate voi continua colaborari pe mai multe ramuri, in ritmul in care voi avea nevoie ca si persoana juridica. 
    Raluca Maria Avadani – administrator
    RALU LAND SUSTAINABLE SRL
  • Vlad Popescu – Administrator
    "Recomand Expert Mind! Dispun oricand de suport si informații actualizate și complete. Personal cu experienta, amabil. Orice problema sau cerere e soluționată în cel mai scurt timp. Daca ai nevoie de un partener de încredere pe termen lung, ei sunt soluția!"
    Vlad Popescu – Administrator
     Foliatech
  • Andrei Zancianu – Administrator
    Consider colaborarea cu Expert Mind un castig din momentul in care am decis sa semnam un contract de prestari servicii deoarece s-a dovedit ca Expert Mind a devenit un partener ce ne ofera siguranta business-ului. Daca sunt intrebat de ce ? pot scrie o parte din beneficiile pe care le avem de cand lucram cu ei: -           Transparenta totala asupra serviciilor prestate; -           Increderea reciproca castigata pe parcursul derularii colaborarii ; -           Siguranta rezultatului si  a informatiile reale transmise ; -           Confidentialitatea datelor; -           Consultanta si  informari corecte dar si concrete furnizate in timp util astfel incat  situatia creata de virusul Covid 19 sa poata fi gestionata mai bine din punct de vedere al deciziilor manageriale dar si al fiscalitatii; -           Toti componentii echipei Expert Mind au dat dovada de profesionalism si promptitudine la fiecare solicitare; -           Sunt foarte bine organizati si structurati, astfel incat orice situatie apare, mai ales cele neprevazute,  am putut  solicita oricand ajutorul, iar ei vor venit cu solutii concrete atat pentru serviciile financiare cat si pentru celelalte servicii oferite de Expert Mind, respectiv servicii juridice, resurse umane, onrc, etc. Multumesc Expert Mind.
    Andrei Zancianu – Administrator
    CORSINI RISTORANTE SRL
  • Sunt per total foarte multumita de colaborarea cu Expert Mind din acesti 2 ani. Ma bucur ca am facut schimbarea si am inceput aceasta colaborare. In mod special sunt incantata de colaborare intrucat am reusit sa primesc explicatii pe intelesul meu pentru situatiile intalnite pana acum, am primit suport la timp intr-un mod profesionist,  am primit informatii la nivel global despre situatia companiei si modul cum este evidentiata dpdv financiar-contabil intr-un mod care este usor de inteles pentru mine. Multumesc,
    Alexandra Cauia – Manager Vanzari
    TRI WALL ROMANIA
  • Bernini Mentor
    Adresez mulțumiri echipei Expert Mind pentru implicarea și dedicarea în colaborare cu partenerii săi. Aveți un indicator de performanță extraordinar de ridicat. Vă felicit!
    Bernini Mentor
    Fondator Grup Bernini
  • Lucia Corlat – Administrator
    Unul dintre elementele de baza pentru care apreciez colaborarea cu Expert Mind este raportul de lucru stabilit inca de la primul contact. Informatiile transmise au fost clare si la obiect, am primit indicatii concise atunci cand am avut o nelamurire si infiintarea cabinetului a decurs mult mai rapid si mai putin stresant decat am sperat. Am apreciat existenta si posibilitatea implementarii planului de initializare care, pentru mine, a fost de un real ajutor. Comunicarea cu Departamentul de Contabilitate a fost inca de la inceput foarte buna. Apreciez, in mod deosebit, claritatea situatiilor lunare primite pana acum. 
    Lucia Corlat – Administrator
    CABINET VETERINAT SNOWVET SRL
  • Sergiu Acatrinei – Administrator
    In semn de multumire pentru colaborarea excelenta pe care o am cu Expert Mind trebuie sa remarc inca odata profesionalismul cu care au fost realizate toate solicitarile transmise si apreciez modul in care prezinta cu acuratete toate informatiile necesare.
    Sergiu Acatrinei – Administrator
     SIGNIVIS SRL
  • Raluca Mehedincu
    Am ales sa colaboram cu echipa Expert Mind, deoarece ne doream un partener de incredere, care sa ne fie alaturi cu sfaturi atat la început, cat si pe parcursul aventurii pe care pornisem. Ne-am îndreptat spre aceasta optiune din doua motive relativ triviale: 1. sunt o companie cu istoric (acest fapt ne-a inspirat incredere) si 2. sunt printre cei mai rapizi in a raspunde solicitarilor noastre. In urma discutiilor initiale si a procesului de infiintare, ne-au demonstrat ca ne putem baza oricand pe ei pentru sfaturi, indrumari, si ca am facut alegerea potrivita. Deoarece compania noastra nu are în echipa nicio persoana specializata pe partea juridica, contabilitate sau resurse umane, echipa Expert Mind s-a dovedit a fi un partener adevarat in aceste domenii, invatandu-ne in a ne administra firma corect. Suntem increzatori stiind ca toate aspectele sunt acoperite, documentatia este la zi, primim instiintari ori de cate ori se schimba anumite proceduri, iar noi putem sa ne focusam atentia asupra obiectivelor noastre.
    Raluca Mehedincu
    Echipa Amplified Software
  • Liviu Vochita – Administrator
    Sunt super multumit. Expert Mind ofera servicii complete la un cost corect si cu promptitudine in toate.
    Liviu Vochita – Administrator
    WOLF LINE CNC SRL
  • Mimi Grigoras – Manager General
    Multumesc unei echipe complete! Seriozitate, promptitudine si corectitudiine. Recomand cu drag aceasta „familie” frumoasa!
    Mimi Grigoras – Manager General
    CAFFETERIA CAPPUCINI SRL & MELISSEN MEDICAL SRL
  • Expert Mind -  o echipa plina de energie si experienta! Alaturi de voi am inceput a privi cu alti ochi totul ce inseamna gestiune contabila, audit si consultanta juridica. Ne bucuram enorm de mult ca va avem alaturi! 
    Ivan Sirbu – Manager General
    MOTIKO FROZEN SRL
  • Cu stima, Maria Maxim
    Cu deosebita consideratie si recunostinta pentru munca si implicare,  Trustul de firme  Avtek Energy, recomanda echipa Expert Mind ca si profesionisti. Prima firma din trustul Avtek Energy a implinit deja 9 ani de colaborare cu Expert Mind. Afirmam cu responsabilitate ca, Expert Mind, a devenit un punct de sustinere pentru angrenajul complex al Trustului Avtek Energy. Fara a fi modesti, ci doar onesti, ne responsabilizeaza si in acelasi timp ne bucura, sa fim parte dintre cei consiliati si asumati de Expert Mind ca si clienti cu istoric . Suntem convinsi ca vom continua impreuna sa construim o colaborare fructuoasa .
    Cu stima, Maria Maxim
    Manager financiar Trust Avtek Energy

EXPERT MIND GRUP

IASI

Tel: 0374 88 40 45
WhatsApp: 0746 080 215
E-mail: juridic.online@expertmind.ro
Soseaua Nicolina, Nr. 10, Interfon 7, Et. 2, Birou 2, Cladirea Moldotrans (Langa OMV Nicolina)

BUCURESTI

Tel: 0374 88 40 45
WhatsApp: 0746 080 215
E-mail: juridic.online@expertmind.ro
Strada Agatha Barsescu, Nr. 15B, Et.2, Sector 3 in cladirea de birouri PRISUM INTERNATIONAL & CO HIMALAYA

MAI MULTE DESPRE EXPERT MIND
www.expertmind.ro
FOLLOW US